GRAN FAMILIA uit SEVILLA

Het is moeilijk een oplossing voor dit alles Iedereen die ons kent, weet dat de economische moeilijkheden die de vereniging doormaakt praktisch eeuwigdurend zijn, meer dan honderd dieren en een opeenstapeling van schulden die niet ophoudt met groeien, moeilijk om een oplossing voor dit alles te vinden, als het niet was voor de hulp van geweldige mensen die in ons project geloven, waarvan sommigen jarenlang met ons samenwerkten om het asiel vooruit te helpen.

Een Stichting van duizenden kilometers ver weg, herinnert ons eraan dat solidariteit niet om afstand geeft, we waarderen de hulp van de Stichting Anti Dierenleed erg (www.stichtingantidierenleed.nl), uit Amsterdam (Nederland), om ons opnieuw 500 euro geschonken heeft, zodat we die schuld kunnen verminderen en zo diegenen die ziek zijn naar de dierenarts kunnen blijven brengen.

Aan alle mensen die deel uitmaken van deze stichting sturen we onze liefde en enkele foto’s van de kleintjes die om de een of andere reden hulp nodig hebben, duizend dankbare likken van allemaal.

Verwijzing naar de Facebookpagina van Gran Familia : https://www.facebook.com/1500455473588594/posts/2328852270748906/