GRAN FAMILIA uit SEVILLA

Iedereen die ons kent, weet dat onze financiële moeilijkheden praktisch eeuwigdurend zijn, we hebben meer dan honderd dieren en een opeenstapeling van schulden die niet ophoudt te groeien.

Het is moeilijk een oplossing voor dit alles Iedereen die ons kent, weet dat de economische moeilijkheden die de vereniging doormaakt praktisch eeuwigdurend zijn, meer dan honderd dieren en een opeenstapeling van schulden die niet ophoudt met groeien, moeilijk om een oplossing voor dit alles te vinden, als het niet was voor de hulp van geweldige mensen die in ons project geloven, waarvan sommigen jarenlang met ons samenwerkten om het asiel vooruit te helpen.

De meeste van onze honden zijn senioren, constante bezoekers van de dierenarts en waardoor we een enorme rekening hebben en dit is een van de grootste zorgen die we hebben.

Nogmaals, een Stichting van duizenden kilometers ver weg, herinnert ons eraan dat solidariteit niet om afstand geeft, we waarderen de hulp van de Stichting Anti Dierenleed erg (www.stichtingantidierenleed.nl), uit Amsterdam (Nederland), om ons opnieuw 500 euro geschonken heeft, zodat we die schuld kunnen verminderen en zo diegenen die ziek zijn naar de dierenarts kunnen blijven brengen.

Aan alle mensen die deel uitmaken van deze stichting sturen we onze liefde en enkele foto’s van de kleintjes die om de een of andere reden hulp nodig hebben, duizend dankbare likken van allemaal.

Solidariteit kent geen afstand, nationaliteit of grenzen, maar heeft alleen hart voor de zaak om dieren te helpen. Het is dankzij de hulp van geweldige mensen die in ons project geloven, waarvan sommigen al jarenlang met ons samenwerken om het asiel vooruit te helpen en in stand te houden. Enkele foto’s van de hondjes die om de een of andere reden hulp nodig hebben vindt u bij het artikel. Duizend dankbare likken van de hondjes uit dank voor de hulp.

Verwijzing naar de Facebookpagina van Gran Familia : https://www.facebook.com/1500455473588594/posts/2328852270748906/