GPAR

GPAR bedankt Stichting Anti Dierenleed uit Amsterdam voor hun donatie waarmee we luifels tegen de zon hebben kunnen monteren. De afgelopen zomer moesten we luifels in ons asiel ophangen om de dieren te beschermen tegen de ondraaglijke hitte van de directe zon.

De installatie was erg duur om uit te voeren, dit zou € 3000,- gaan kosten. Dankzij de donaties hebben we deze grote uitgave kunnen doen. Aan het einde van 2017 hebben we een donatie van € 250,- van Stichting Anti Dierenleed uit Amsterdam gekregen.

GPAR en SAD

We hebben het geluk dat we vanaf het begin van onze zware taak, alweer zo’n 10 jaar geleden hulp hebben gekregen van onze Hollandse vrienden, die ons regelmatig hielpen wanneer we uitlegden wat we nodig hadden. De vorige keer hielpen ze ons met de installatie van automatische drinkbakken, waardoor we een heel goed resultaat hebben bereikt.

Heel veel dank aan Stichting Anti dierenleed voor deze keer, maar ook voor de andere donaties van buiten Spanje die voor ons een grote steun zijn.

Dit artikel is een vertaling van het originele artikel op de website van GPAR.

Bron: website GPAR