Donatie voor het Magina Animal in Jodar

Voor het asiel Magina Animal in Jodar heeft SAD een ruimhartige donatie verschaft. Deze mensen werken in erg moeilijke omstandigheden in een gebied vol jagers. De plezierjagers in Spanje veroorzaken een enorme stroom van zwerfdieren ieder jaar. Als ze de honden niet ophangen, in brand steken, in een put gooien om te verhongeren en achter een auto aanslepen tot ze dood zijn, dan laten ze de honden gewoon los. Enkele dieren zijn “de gelukkigen” die bij een asiel afgegeven worden. Al dan aan de poort of eenvoudig over het hek gegooid ’s avonds.

Magina Animal

De mensen van Magina Animal bekommeren zich om de verschoppelingen in en rondom Jodar. Een hels karwei met zeer weinig donaties, want in deze omgeving woont ook een erg arme bevolking die zo goed als niet (kunnen) doneren. Dus elke cent is er een voor hen. SAD draagt Magina Animal een heel warm hart toe.

Bezoek de website van Magina Animal

Agradecimiento

Mucho sabéis las dificultades económicas por las que suele pasar nuestra asociación. Tenemos muchos perros, pocos voluntarios y muchos gastos de pienso, veterinarios, medicamentos, etc.

Por ello, desde Mágina Animal queremos agradecer la generosa donación que recibimos de la fundación Stichting Anti Dierenleed (www.stichtingantidierenleed.nl), que nos ayudaron con una cantidad bastante considerable de dinero, el 30 de enero de 2015.

Siempre nos gusta agradecer todas las donaciones que recibimos, pero esta vez creemos que la ocasión merecía una mención especial.

Esperamos que en el futuro podáis colaborar con nosotros de la misma manera, ya que nuestra asociación necesita la ayuda de todos para seguir adelante, algo que cada día nos cuesta más.

De parte de Asociación Ecologista Mágina Animal, GRACIAS.